lördag 30 oktober 2010

Bröllop med Halloween tema


Kan inte riktigt släppa tanken på förra veckans provning av bröllopsklänningar. Det är en som jag fastnat för lite extra och vet nu inte om jag ska slå till eller vänta till december/januari när affärerna får in en massa nytt... Lyxproblem!
Annars står det faktiskt ganska still med bröllopsplaneringen för tillfället. Spanjorerna är ju inte riktigt kända för att vara ute i god tid så jag får snällt vänta med vissa bokningar i några månader till. Funderar nu istället lite smått på detaljer och ägnar tiden åt att drömma mig bort till vår stora dag.

Eftersom jag har varit så dålig på att uppmärksamma Halloween här på bloggen får det idag bli ett bröllopskollage med lite Halloween tema.

Eget kollage med bilder från The Knot samt The best wedding decor

3 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Vilket fint o smakfullt collage du har gjort, jag är inte så förtjust i hallowen men dina bilder gillade jag.....

    Hoppas att du får njuta av en skööön söndag!

    Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Ha en bra söndag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Jätteläckert hallowen collage=)Man blir glad av det..Tråkigt är däremot att läsa om bildtjuven,grrr Vet hur mycket jobb man lägger ner. Inte kul men det händer nu och då har jag förstått. Ha en fin kväll/Annica

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails