torsdag 28 oktober 2010

De magiska orden


Dagens nyhet i webbutiken: Stilrent ljusfat i försilvrad keramik.

Som jag berättat tidigare har min kära sambo hand om företagets ekonomi, vilket jag är så lättad över. Detta innebär då också att han får den tråkiga uppgiften att agera bromskloss ibland. Och nog är det bra att han tar sin roll på största allvar för jag skulle med lätthet kunna köpa in hur mycket som helst. Saken är även den att jag sedan vår start har haft mer nyheter hemma än vad jag hunnit lägga ut i webbutiken. Men nu är jag i stort sett ikapp och jag längtar så efter lite nya leveranser.

Och igår hände det...sambon sa det magiska orden! Efter att ha suttit med bokföringen utbrast han glatt "Nu är det bara att köra Jenny, fyll hyllorna inför julen!" Men ni förstår ju - vilken lycka!!!

5 kommentarer:

  1. Jag trodde nästan att han skulle säga tvärsom!! :) Du har ju otroligt massa fina grejer! Kul att det blir mer!

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  2. SÅ ROLIGT!!! Är glad för din skull! Då är det julafton redan för dig! Kul för oss också!;)

    Bilden är helt ljuvligt fin!!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Åhhh så skoj - kör på då!!!
    Å Baltazar var ju också en favvo, tack för att du friskade upp mitt minne <3 Kram

    SvaraRadera
  4. Jag förstår glädjen! Trist roll han får din käre sambo - men ack så viktig. Kul nu när han får leka jultomte dock. Ser fram emot att se vad ni ska fylla hyllorna med.

    Ha en fin helg!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Hej Jenny!

    Underbar bild! Stämningsfull! :)

    Vad roligt. Jag förstår att du är glad och längtar efter att spendera. ;) Bra också att ni har era respektive roller. Det bådar gott. Två som gillar att spendera kan ju barka åt skogen och med två som båda bromsar händer ingenting alls. Helt perfekt med en av vardera med andra ord. :)

    Trevlig helg på dig Jenny!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails