onsdag 6 oktober 2010

Frustrerad


Dagens nyhet i webbutiken: Diamond överkast i svart från Linum.

Det har varit en riktig strul-dag idag vilket gör att jag ligger efter med jobbet och fortfarande sitter och jobbar. Både igår och idag har det hänt mycket konstiga saker som är nya för oss och tar mycket tid.
Dagens bakslag var min julorder som blivit försenad. Nu kommer den sent, alldeles för sent, och jag är frustrerad. Även våra storsäljare är försenade vilket inte heller känns bra inför julhandeln. Får se vad vi hittar på istället, kanske att jag har en plan B...

Känner att jag behöver göra något annat nu innan läggdags så att jag inte ligger och grubblar på webbutiken hela natten (det har ju hänt förut). Borde köpa mig en bok för att läsa lite och koppla av innan sängdags. Någon som har något bra boktips?

7 kommentarer:

  1. Hej!

    Hoppas det löser sig vad gäller dina ordrar!

    Inte ovanligt att man oroar sig för att saker inte ska komma i tid...
    Men det är ju skillnad om man får ett besked om att det kommer för sent, eller inte alls..hjälp!

    Hinner inte läsa böcker. Lånar hem i hopp om att kanske inte datorn ska ta så mycket tid... Just nu läser jag ett gäng inredningstidningar från biblioteket, finfin inspiration innan läggdags!

    Godnatt!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du ska läsa något lättsmält som du kan le åt. Kanske hon från Solsidans bok. Har inte hunnit läsa den själv men den ska vara bra.

    God natt!

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna att det löser sig med ordrarna, för jag antar att dessa beställningar har en stor del i er årliga omsättning.... Lämnar en stor kram å hoppas denna dag blir lite bättre <3 KRAM

    SvaraRadera
  4. Hejsan.

    Hoppas det löst sig med allt strulet.
    Tråkigt att dina ordrar blir försenade, sånt får ju inte hända bara....

    Boktips har jag inget, just nu läser jag bara inredningstidningar.....kan inte koncentrera mig på något mer avancerat...

    Ha det gott,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  5. Jag håller med! En riktig struldag... Men idag hoppas jag att det går bättre! Hoppas det löser sig för er. Det är väl under jul som det säljs mycket?

    Jag har varit en riktig bokslukare, men de senaste åren har det inte hunnits med. Men några tips kan jag allt komma med! Lättsmälta böcker som man skrattar högt åt är de flesta av Marian Keyes, typ Vattenmelonen. Har du läst dem? Gillar man "smöriga" böcker är Nora Robert en bra författare. Jag har de flesta böckerna av henne... :) Patricia Cornwell har skrivit en hel serie om en rättsläkare som heter Kay Scarpetta, som är väldigt bra.

    Jag kan nog hålla på hela förmiddagen :) Men det är ju några tips iaf.

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  6. hoppas det ordnar sig vännen med allt strul, inte kul sånt där:-(

    du tar superfina foton iaf om det kan vara til nån tröst;-)

    ha det bäst!!

    stora kramen s.

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Tack för härlig läsning på din blogg!
    Är alldeles ny i bloggvärlden och tänkte starta med en liten utlottning. Vill du vara med? - Kika in hos mig!

    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Kramar

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails