måndag 11 oktober 2010

Gilla läget!


Dagens nyheter i webbutiken: Krokar i blått samt rosa från JaBaDaBaDo.

Vilket väder vi har idag, helt underbart! Ångrar så att jag inte tog med mig kameran på morgonpromenaden då det var så sagolikt vackert i skogen. Det verkar bli en följetong med mina promenader här på bloggen. Idag råkade jag varken ut för någon ost eller ilskna kor men stötte istället på en man som stod några meter upp i skogen. Stor och mörkklädd stod han där med sin bössa. Herre jösses vad jag hajade till. Han stod bara där och svarade knappt när jag hejade. Det har hänt så mycket hemskheter här i Göteborg på sistone så man är ju nästan rädd för att gå ute ensam och att möta en man i skogen med bössa känns inte helt bra. Återigen påminns jag om att ta på mig löparskorna på mina promenader...

Idag hade jag tänkt att skriva om min plan B som jag skrev om förra vecka. En glad nyhet som förvandlades till ingen nyhet alls... så nu får jag ta till plan C istället - att gilla läget!

5 kommentarer:

  1. Att gilla läget är en konst så god som någon... Hoppas det ordnar sig! Å visst är bus frisk nu :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Hua! Vad jagar de nu för något??

    Jag håller med dig, helt underbart! Jag har varit inne hela helgen o missat det underbara vädret men idag har jag varit ute ett par timmar. Skönt!

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  3. Hejsan.

    Är nog kanske inte så bra att spatsera runt i skogen denna veckan....
    Det pågår ju älgjakt just nu här i västsverige.

    Visst är det härligt väder när äntligen dimman släppte idag på middan.

    Gilla läget tycker jag man får göra alltsom oftast nu för tiden.....särskilt med allt det tekniska....

    Ha det gott,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Hej!
    ja du det var säkert en jägare... Inte vågar man gå i skogen då, det kan ju skjutas hej vilt!

    Imorgon ska du nog gå i tätbefolkat område..*ler*...

    Det var ju synd att det inte blev någon plan B, var det någon leverantör som inte levererade?


    Skön tisdag!
    Kram Mariette

    SvaraRadera
  5. Plan C låter bra tycker jag! Något jag skulle vilja vara bättre på ibland...

    Ville också fråga om det är ok att använda dina ord i inlägget nedan till veckans tanke, som jag har på måndagar på min blogg? Kommer så klart tala om var ifrån den kommer!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails