fredag 22 oktober 2010

Härliga fredag!



Idag lämnade jag över både webbutik och barn till min älskade sambo för att ta en dag ledigt och prova bröllopsklänningar. Med mig hade jag kära storasyster som hjälpte mig att hissa & dissa. 
Att prova bröllopsklänningar var precis så roligt som jag hade tänkt mig. Kul att få känna sig riktigt fin för en liten stund, trots otränad kropp och blek hy! Nu gäller det bara att bestämma sig, vilket inte kommer att bli det lättaste!

Ikväll utser jag vinnaren i tävlingen som jag har i samarbete med Marit. Titta in på hennes blogg vid 20.30-tiden!

8 kommentarer:

  1. åååhhh nu e jag avis :) vad roligt att få prova bröllopsklänningar. Du kommer bli super fin vilken du än väljer.

    Tur att jag hann vara med i er tävling. Höll nästan på att missa den helt ,

    Kramar Malin

    SvaraRadera
  2. Mmm! Så himla roligt! Jag brukar kika lite på nätet oxå, trots att vi inte har bestämt något datum... Men titta kan man ju alltid göra :)

    Jag hoppas vi får se sen vilken du valde!!

    Ha en härlig helg!
    Kram, Emma

    SvaraRadera
  3. Spännande med bröllopsklänningen!
    Vi hade snö i morse men sen smälte det mesta som tur var. Jag håller med dig, det är för tidigt.

    Trevlig helg!
    Agneta

    SvaraRadera
  4. Åh så rolig tid nu med alla bröllopsförberedelser!! Kan tänka mig den uppsjö det finns att välja mellan...! (själv gifte jag mig i en klänning som en vän hade sytt, det var bara det att jag inte tänkt på att bh:n syntes i ryggen.... så kvällen före bröllopet inser jag att den enda dagen i mitt vuxna liv jag får gå utan bh, är på min bröllopsdag moahahaha...:D Så blev det! Tur att det var 20 år sedan...hehe...)

    Kram vännen!:)

    SvaraRadera
  5. Å så skoj att pröva brudklänningar, hoppas du hittade den med stort D :-)
    Önskar dig en avkopplande helg <3 KRAM!

    SvaraRadera
  6. Åhhh, vad roligt o spännande det låter att pröva bröllopsklänningar!

    Hoppas att det gick bra för dig, det finns väl hur mycket som helst?

    Ha en sköön lördag!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  7. Åh, vilken härlig dag! Det är lite magiskt det där, att prova brudklänningar. Det kan vara svårt att välja men samtidigt är det ju ett alldeles underbart dilemma. ;) Jag hoppas att du hittar just DIN klänning.

    Själv hänger min fina klänning i en påse i en garderob här hemma. Då och då plockas den fram och fingras på lite och minnena flödar över mig. Det är 12 år sedan den stora dagen men jag minns den som igår. Det är sant som de säger att just den dagen känner man sig som den vackraste kvinnan i hela världen.

    Ha en fin lördag Jenny!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  8. men guud så skoj att prova bröllopsklänningar, och samtidigt ha med sig kära sis som smakråd!:-) jag ritade min bröllopsklänning själv, som sen min mor med hjälp av en sömmerska sydde åt mig, men den kommer jag knappast i idag, haha...

    ha det bäst vännen!

    kraam s.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails