onsdag 27 oktober 2010

Höstrusk


Dagens nyhet i webbutiken:
West prydnadskudde från Linum.
Kudden är 40x60cm samt är tillverkad i 100% lin.

Men fy vilket tråkigt väder det är idag. Snart är det dags att hämta barnen på dagis och då blir det tjocktröja och regnkläder på. Barnen är desto gladare när det finns vattenpölar att hoppa i på vägen hem. Själv går jag och dagdrömmer om lite värme och sol... 
Men jag vet att det tråkiga höstrusket snabbt ändras till mysväder så fort vi kommer hem. När brasan är tänd, myskläderna är på och den varma chokladen står där på bordet så känns det ändå inte så tokigt med de olika årstiderna...

6 kommentarer:

  1. Gott med brasa och varm choklad! (Kanske skulle göra mig en mugg?) Det är inget höjdarväder, men hellre regn än snö!!

    Jag blev lite besviken på färgen på köksväggarna. Det ska vara en ganska ljus grå färg, men den är precis som du sa lite blå-grå beroende på ljuset. Men det blir kanske bra ändå... :)

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  2. Så fin och enkel bild!!

    Vi hade kakelugn i vårt förra hus men nu har vi ingen brasa alls... saknar det verkligen! Vi får dricka extra mycket varm choklad istället:)
    Ja visst har alla årstider sina för och nackdelar!

    Kram till dig vid brasan!

    SvaraRadera
  3. Åh, vad du beskriver höstrusket bra, tur att man gillar alla årstider iallafall....Fniss!

    Ha en bra dag! TorsdagsKramar Therese

    SvaraRadera
  4. Så vackert med kvisten å stenarna i bakgrunden! Enkelt ÄR vackert! Oj så jag blev sugen på att se om jag kan få tag på lärkträdskvistar med små kottar på någonstans.... Ha en fin dag - höstrusk eller ej! KRAM

    SvaraRadera
  5. Så stämningsfull bild. Ja igår var det riktigt ruggigt väder, blåst och regn på tvären brrr. Men det är skönt när man har varit ute och få komma in =)
    Må gott

    SvaraRadera
  6. Låter ju helt underbart med varm choklad och tänd brasa :o) Mys på i höstrusket! Kram lina

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails