onsdag 20 oktober 2010

Lerig katt och lyckliga barn!


Dagen nyhet i webbutiken: Svart bricka från Bloomingville.

Vilket väder vi haft den här veckan, riktigt höstrusk! Regnet är ingen bra kombination med vår uppgrävda och leriga trädgård.
I morse när jag skulle gå till dagis med barnen sprang vår katt in. När jag sedan kom hem igen och såg små leriga tassavtryck över hela huset gick det upp för mig hur det kommer bli den närmaste tiden. Smutsig katt som gör små avtryck i hela huset, leriga barn som är överlyckliga över geggamojjan och som ger mig ett berg av tvätt som jag aldrig tidigare skådat... 
Nästa sommar ska det förhoppningsvis bli fint i vår trädgård och tills dess är det bara att gilla läget. Nu vet jag åtminstone var jag har min katt - det är bara att följa spåren.


 

2 kommentarer:

  1. Hi hi goa du, tur du är positiv å tar det hela med en smula humor! *ler* Önskar dig en fin dag <3

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails