torsdag 7 oktober 2010

På span


Dagens nyhet i webbutiken: Glasburk med lock från danska Bloomingville.

Sambon börjar komma med svåra frågor angående vår fasad och fönster vid utbyggnaden. Detaljer som jag inte riktigt tänker på men som gör så mycket för helhetsintrycket. Så idag har jag varit på span i de äldre delarna av Kungälv. Gator där jag alltid får inspiration och lyckorus. Och visst fick jag idéer...och beslutsångest...
Känns iallafall riktigt roligt att få upp lite fin träfasad istället för vår smutsiga eternit och jag längtar så efter nya fönster, tänk att ha fönster som man både kan öppna och stänga - det är lyx för mig det!


Jag blir så glad över era snälla kommentarer. De värmer gott ska ni veta.

Bild: egen

5 kommentarer:

  1. Vilken snygg burk! Och fint foto. Man blir alltid lika inspirerad när man kikar in här! Och shoppingsugen...

    Roligt med renovering, om än det alltid är fullt av svåra beslut. Man vill ju vara säker på det man gör!

    Ha en härlig kväll!
    Kram, Sofie

    SvaraRadera
  2. Vilka gobitar du bjuder på idag, både vad gäller produkt och framförallt foto - jätte proffsigt!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Verkligen fina bilder!!!

    Ja i de äldre kvarteren i Kungälv finns mycket att titta på... förstår att det inte är lätt att välja!
    Låter som det tekniska fungerar idag, jobbigt när det strular och ännu mer när det gäller ens arbete!

    Kram:)

    SvaraRadera
  4. Snygga burkar. Mkt fint finns det hos Bloomingville=) Spänande med renoveringsprojekt. Själv pendlar jag mellan att önska en jätte,jättegammal kåk till en mysig lgh helst i st-holm=) Önska kostar ingenting...kul att du tittar in ibland. Annica

    SvaraRadera
  5. Hej Jenny!

    Tittar in för första gången och vill säga hej:-)
    vilken fin blogg du har! ska titta runt lite mer.

    kram Pernilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails