torsdag 14 oktober 2010

Planer inför helgen


Dagens nyhet i webbutiken: Svart rund kudde med drapering.

Det var många som förstod min frustration över telefonförsäljare igår. Jag har redan betat av dagens telefonsamtal som lyckligtvis var av den bättre sorten. Trots telefonsförsäljare ligger jag för en gång skull före mitt tidsschema, härligt när det kan vara åt det hållet någon gång också!
Ska passa på att fortsätta skissa på vår nya version av webbutiken. Jag ser verkligen fram emot vår lilla förnyelse både vad gäller till layouten samt funktionsmässigt. För under det här året som vi nu varit igång med butiken har vi hela tiden upptäckt möjliga förbättringar. Vi tar gärna emot åsikter från er också - ris som ros.

I morgon är det fredag igen! Då ska här förberedas inför lördagen då vi äntligen får hit en grävmaskin. Sonen ser verkligen fram emot detta och försöker övertala mig att jag ska köra den här gången. Jag tror dock att jag gör både mig själv och min sambo en tjänst om jag står vid sidan av! Det ska bli ett nöje att vinka farväl till våra stora jordhögar.
Ja, det är våra planer inför helgen så här långt, vad har ni för planer?

6 kommentarer:

  1. Gillar verkligen din header, måste jag passa på att säga!! Och den kudden var himla enkel och fin!
    Här blir det after work på puben imorgon och sedan pyssel hemma resten av helgen! Härligt!

    Lycka till med grävandet! Och du, testa att köra vettja, gissa om du får en stolt son!:)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Här är det skog å mark som gäller, å mys med familjen så klart :-) Kram kram

    SvaraRadera
  3. Den kudden var riktigt riktigt fin. Mmmm nu är jag sugen på den. ljusslingan och lite till. Snart flyttar jag så då.....Såå skönt att det är fredag imorgon. Tyvärr bara att helgen passerar så snabbt, suck men det gäller att njuta av den medans den är:) Stor kram A

    SvaraRadera
  4. Vad spännande med grävskopan. Här är sopbilden populär! Ha en mysig helg!

    SvaraRadera
  5. Vi hade heltäckningsmatta på trappen och den var inte limmad utan tejpad. Köksgolvet däremot är limmat och det ska bort. Vet inte om man kanske måste slipa bort limmet? Har funderat på detta också! Låter inget kul :)

    Eran helg låter spännande!

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  6. Jag håller med dig, telefonförsäljare är bra allt jobbiga och påfrestande. Jag förstår din frustration! Jättefin kudde, jag ska själv ge mig på att sy en rund kudde.

    I helgen blir det mest arbete för min del men hinner även med en middag med några vänner. Ha en skön helg! Kram Josefine- at home

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails