tisdag 12 oktober 2010

Tisdagstema: Sovrum

Bilder: egna

Veckans tisdagstema i Inspirations fabriken: Sovrum.

Sovrummet - husets ljusaste rum. Här mår jag bra! Får en känsla av att jag kan andas lättare utan klaustrofobi-känslor som jag faktiskt lätt kan få i vissa rum. Vi har öppnat upp till nock vilket givetvis bidrar till rymden samt att vi har glasdörrar utefter en hel vägg vilket ger oss ljuset. 

Men som i alla andra rum här hemma så är ännu inte sovrummet helt färdigt. Lister ska upp, sänggaveln ska bytas, gardiner ska sys och golvet utefter glasdörrarna är i dagsläget bara spånskivor. Där drömmer jag om ett golv i betong. Vad tror ni, kan man önska sig ett betonggolv av Tomten?


Bilder: egna

8 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder, ser verkligen rogivande ut! Det brukar alltid vara något man vill byta ut, jag vill ha nytt överkast, gardiner och kuddar i vårt sovrum:-)

    Ha en fin dag! Kram Josefine- at home

    SvaraRadera
  2. Så himla fint sovrum!!!! och så fina bilder... blir verkligen inspirerad!!

    Fy för mannen med bössan... tråkigt att man ska behöva tänka tanken...
    Ladys Night lät ju lite roligare...*ler*

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart sovrum! Härligt att ha så högt i tak!

    Hoppas du hinner göra några växtfynd. Jag hittade massor på Coop som hade minst 50%.

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  4. åhh vilket fint sovrum ni har och vilka vackra bilder!! du har verkligen blivit duktig med kameran!!:-) önskar dig en fortsatt härlig dag vännen!
    stora kramen sofia

    SvaraRadera
  5. Så snygga bilder och sovrum! Du är ett riktigt proffs på att fota ;o) Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Åh, Vad många fina inlägg jag missat hos dig nu när jag varit borta.....

    Jättefina bilder från ditt sovrum....
    Må så gott!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  7. Urvackra bilder, Jenny! Verkligen ett vilsamt sovrum. Takhöjden är ju fantastisk.

    Klart att tomten kommer med säcken full av betong. ;-)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails