måndag 4 oktober 2010

Trötter...

Bild: egen



Den där härliga måndagskänslan som jag brukar ha dök aldrig upp idag. Istället sitter jag här och gäspar så käken nästan går ur led. Det blev dåligt med sömn i natt, inte på grund av barnen för en gång skull utan för alla tankar som snurrar runt. Och har man väl fastnat i det är det svårt att koppla av. Detta får jag nu sota för och det blir till att kämpa sig igenom den här dagen. 

Liiite piggare och mycket gladare blev jag dock när tidningen villaliv kom med posten idag. Där visar de en rottinglykta från oss. Kul med lite uppmärksamhet!

4 kommentarer:

  1. Ja alla måndagar är inte fantastiska...Snygg matta=)Själv väntar jag med spänning på annons i Lantliv.Ha en bra vecka/Annica

    SvaraRadera
  2. hej!

    Jag såg att lyktan var från er nätbutik när jag ögnade igenom tidningen!

    Roligt!!! Måste ju var utmärkt reklam!

    Hoppas du piggnat till, eller du sover nu..*ler*...

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  3. En till trötter!
    Såg på TV alldeles för sent igår och gick upp tidigare än vanligt. Somnade sen på bussen.

    Trevlig kväll ändå!
    Agneta

    SvaraRadera
  4. Åhhh vilken charmerande burk med snöre!
    Hoppas innerligt att tisdagen blir en lite piggare dag! Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails