söndag 31 oktober 2010

Vecka 43 SÖNDAGSBILDEN


Måste tyvärr fuska med veckans söndagsbild. Kameran har fått vila idag och därför lånar jag en bild från den underbara bloggen Tartelette.

Dagen har ägnats åt sonens sportskola, städning samt bakning. Äntligen börjar jag nu komma igång med bakningen igen efter ett års uppehåll. Det är ju en sysselsättning jag gärna ägnar mig åt men den har helt prioriterats bort sedan vi öppnade webbutiken.
Sonen älskar att vara med och baka. Han är en frågvis liten kille som vill veta vad alla ingredienser heter och vill absolut vara med i alla moment. Dottern däremot är med oss när det passar henne (när dockorna sover) och då står hon helst och speglar sig i degbunken och sjunger Imse vimse spindel...  Kul med deras olika personligheter och intressen!

2 kommentarer:

  1. Jag borde också börja baka mer... Hembakt ÄR godast! Och så skoj med loppis, men förstår att du känner dig snuvad på överkastet. Men nästa gång, då är du först ska du se *ler* Kram

    SvaraRadera
  2. Åh va gott med lite hembakat! Låter skoj att ha små hjälpredor vid bakbordet. Ha en härlig dag!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails