lördag 13 november 2010

Ballonger på bröllop


Det går sisådär med bröllopsplaneringen just nu. Fram till jul är det i stället full fokus på webbutiken men sedan ska jag sätta igång igen. Jag har dock gjort ett litet kollage till mig själv med de bilder som jag tycker allra bäst om. Nu har jag ett tema med färg och känsla som känns jättebra och plötsligt kändes det väldigt jobbigt att vänta 7 månader till vår stora dag.

Vad tycker ni om ballonger på ett bröllop? Har sett det på en del bilder och jag gillar verkligen dessa ballonger som gör det hela lite mer speciellt och sagolikt. Stora ballonger ska det vara och endast ett fåtal. Det får sparas ner i min inspirationsmapp men om det är något för vårt bröllop får vi se... 


3 kommentarer:

  1. Ska bli jätteroligt att följa din planering inför bröllopet. Vilka färger har du valt?
    Ballongerna är mycket festliga!

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Tusen Tack för dina fina o omtänksamma ord inne hos mig.....

    Hoppas att du/Ni får en trevlig farsdag!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Pilo: Kanske fel utav mig och säga färger, jag kanske ska säga brist på färger istället. Ni ska få se lite mer längre fram!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails