torsdag 18 november 2010

Blått & grått


Barnen har varit hemma från dagis idag också. Vi håller oss inomhus och eldar för fullt i braskaminen. Det är kallt utomhus och tydligen ska det bli kallare. Lite mysigt är det allt och det får gärna komma lite snö.

Hittade bilden ovan och älskar den verkligen! Kanske vi också ska hänga upp något vimpel-liknande i taket? Och kanske det är så där vår sänggavel ska se ut...
Blått och grått är så otroligt snyggt ihop, och är det någonstans jag kan tänka mig att ha lite blått här hemma så är det i sovrummet. Ja, den här bilden är verkligen en favorit och inspirerar MASSOR.

Ps! Dagens nyhet i webbutiken hittar ni här. 

4 kommentarer:

  1. Härliga färger tillsammans! Jag är ju lite förtjust i grått :) Lite blått till det var ju riktigt fint.

    Ha en bra helg!

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Vilken fin bild, det är som du skriver, den inspirerar verkligen....
    Jag själv är ingen "blå människa" men i sovrummer valde jag blått o vitt och ångrar mig absolut inte.....

    Hoppas att helgen blir bra och att barnen snart är friska igen!

    Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  3. hej vännen! jag håller med, en underbar bild är det!! hoppas allt är bra med dig!! ha en finfin fredag med allt vad det innebär! stora kramen s.

    SvaraRadera
  4. Åh suck så fint!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails