torsdag 25 november 2010

Blomkudde


Här har ni dagens nyhet i webbutiken - grå blomkudde från danska Bloomingville. Den är så otroligt dekorativ och är en utav mina favoriter!

I morgon sätter jag igång! Då åker jullådan fram och julbelysningen dammas av. Gårdagens vårkänslor har idag bytts ut till julkänslor igen. Kanske det var feberyra!?! Idag mår jag dock mycket bättre och jag inser att vi ska fira julen innan jag bör blicka fram emot våren. Vet dock att jag kommer få en till tuff utmaning innan jul - Bloomingvilles nya vårkatalog. Den planeras dimpa ner i brevlådan i mitten av december och det är nästan så att jag längtar mer efter den än efter julafton...

5 kommentarer:

  1. Älskar bilderna i inlägget nedan, färg men ändå inte - sofistikerat snyggt! Å näe, julkort har jag lagt ner faktiskt, ok ett eller två till någon verklig kär, men annars försöker jag ringa å hör hur det är med äldre släktingar å avlägsna vänner, brukar uppskattas! KRAM

    SvaraRadera
  2. Superfin! Kan verkligen tänka mig att den piffar upp vilken soffa som helst.

    Japp, nu är det fritt fram för pynt. VAB-dagen kommer lägligt ibland. Är hemma med Kajsa idag. :-)

    Trevlig helg på dig!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hejsan.

    Mycket snygg kudde!
    Skulle kunna tänka mig en sån eller varför bara en, 2-3 st. måste det nog bli i så fall.
    Ska tänka på saken.

    Ha en fin helg,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  4. vilken härlig kudde :) läste ditt förra inlägg och fnissade lite för mig själv. Pratade nämligen om hur mycket vi saknade sommaren genom att lukta på ett doftljus som luktade kaprifol

    åhhh sommar :(


    pssst. Tävling hos mig om du är intresserad :P

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Hej Jenny!

    Jag hoppas att du har haft en trevlig dag tillsammans med jullådan och förhoppningsvis lite julkänsla så här i adventstider. Själv har jag tänkt att jag ska adventsfixa hela dagen i morgon. Mysigt!

    Ha en rktigt fin helg tillsammans med familjen och sköt om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails