torsdag 11 november 2010

Full rulle


Dagens nyhet i webbutiken: Marmeladglas med lock från danska Bloomingville.

Det får bli ett sent inlägg idag. Dagarna rullar på med en väldans fart och det börjar bli svårt att hinna med. Tur att man har kvällarna också för att göra arbetsdagen lite längre!

I över en vecka har jag nu väntat på vår leverans från Bloomingville. Börjar faktiskt bli riktigt orolig för att det har hänt något på vägen för så här lång tid brukar det inte ta. Extra frustrerande är det över att veta hur många som väntar på varor från dem. Jag har över 20 mail att skicka iväg när varorna kommer och jag tycker att mina kära kunder har väntat tillräckligt nu. Håller tummarna för att leveransen kommer i morgon!!!

Så, helgen närmar sig med stormsteg och om jag ska vara ärlig så har jag inte tänkt så mycket på det ännu. Får se vad vi hittar på. Vad har ni för helgplaner? 

Ps. Tack kära syster yster för björnbärsmarmeladen. Den är både smarrig och bra att ha till fotograferingen av marmeladglasen!   

4 kommentarer:

  1. Morron i stugan! Kan tro att ni har det hektiskt så här innan jul, å trist när ni får vänta på beställningar! Här blir det till att fira pappa och mor/farfar i helgen, annars bara mysa och ta det lungt! KRAM <3

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny!

    Ja, tiden rullar på fort nu fram till jul och jag kan tänka mig att det är lite av högsäsong för dig nu? Jag hoppas att varorna kommer fram som de ska. Leveransstrul vill man ju helst vara utan.

    Här blir det både Fars Dags firande och dop i helgen. Jag hoppas att du och familjen får en riktigt mysig helg. Sköt om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara bilder du tar med din kamera. Vad är det för sorts kamera du har egentligen??

    Kramar Malin

    SvaraRadera
  4. Jättefina bilder i din blogg,wow!
    /Marina

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails