fredag 19 november 2010

Jullov?


Dagens nyhet i webbutiken: Orientalisk lykta från Bloomingville.

Veckan har inte varit som vanligt eftersom barnen varit hemma från dagis sedan i onsdags. Jag börjar redan bli vilsen på dagarna och vi börjar få lite andra tider på kvällarna och mornarna. Det känns faktiskt lite som jullov, speciellt nu när det börjat snöa här!

Idag har det varit full fart i webbutiken. Det har kommit fyra leveranser så nu är det påfyllt med böcker, textilier, leksaker samt sopset. Just nu sitter jag här i tv-soffan och lägger in nyheter framför Idol. Kanske det blir ett litet glas glögg snart för att förstärka jullovskänslan... Tänk, nästa helg åker adventsstjärnorna upp - MYSIGT! Men först ser jag fram emot till i morgon bitti när sonen vaknar och ser att det är snö ute...

PS! Kom ihåg att besöka vår Facebook-sida!!!

5 kommentarer:

  1. Ballonger låter som en romantisk/ rolig ide! Jag vill ha såpbubblor på mitt bröllop ;) tänk vad fint med barnen som blåser bubblor ;) trevlig helg !

    SvaraRadera
  2. Godkväll!

    Har ni redan "jullov"..*ler*..låter skönt...

    Här har det också snöat, men nu är det mest slask,- och barnen som genast fick stora förhoppningar...

    Hoppas ni får en skön och frisk helg!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  3. Vilken underbart fin lykta. Den måste jag ju nästan köpa! :)

    Ska kolla in nyheterna!
    Ha en fin lördag!
    Kram från Lotta

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt med jullov ;-) Här har jag just plockat fram de sista stakarna å stjärnorna, så allt är nästan klart. För nästa helg då det är advent ska jag bara njuta och äta och dricka gott med familj och vänner samt njuta av skyltsöndagen :-) Ha en underbar helg <3

    SvaraRadera
  5. Åhh vad underbart det låter :) här har det oxå börjat snöa men det har inte lagt sig än. Är väl lite för varmt för det ännu,

    Kramar Malin

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails