onsdag 10 november 2010

Lååångsamt


Bilder som togs igår när jag fotade köket. Dessa kort platsade dock inte under gårdagens tema köksinredningar så de får komma med idag istället.

På tal om foton så är datorn väldigt långsam och seg då jag lägger in foton samt redigerar. Tror att datorn börjar bli överfull och trött så det är med andra ord dags för en storstädning. Här ska rensas och framför allt måste jag ta backup. Jag fick mig en tankeställare i måndags när datorn lade av. Den här gången klarade sig all information men jag ska inte räkna med att jag har lika tur nästa gång.

Dagens nyhet hittar ni här.

7 kommentarer:

  1. Hej Jenny!

    Vackra bilder och vilken tur att de inte platsade i ditt kökstema för de passar ju alldeles utmärkt här. :)

    Jag känner igen det där med långsam dator. Inte roligt att behöva vänta på precis allt och ännu värre att ständigt vara rädd för att datorn ska krascha. Mitt tips är att köpa en eller flera externa hårddiskar som du lagrar dina bilder på. På det viset har du dem samlade på ett och samma ställe utan att de påverkar datorns prestanda. När du behöver dem kopplar du bara till den eterna hårddisken och hämtar vad du behöver. Väldigt smidigt!

    Ha det så bra Jenny och sköt om dig!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hejsan.

    Härliga foton!

    Visst är det här jobbigt med datorer.....men bra när allt fungerar.

    Ha det gott,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Ja hemska tanke för dig som har jobbet i datorn...!
    Väldigt fint collage fick du trots allt gjort!!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag skrev en längre häslning till dig igår och så bar drog den iväg i cyberspace...sånt är så tröttsamt....

    Jag har också fått rådet att skaffa extern hårddisk och ladda över på, har inte gjort det, men det står på måste listan.

    Alt tekniskt är triist, det är inte min avdelning direkt...

    Fina bilder och ett jättesnygt kök!!!

    Ha det så bra nu vännen!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  5. En extern hårddisk har jag gått och funderat på länge men inte skaffat nån än. För som du säger med alla foton så blir det riktigt segt.

    På kakelfronten så har jag mellanlandat hos mina föräldrar så de följer med mig i morgon och spanar. Vill ha ett vitt, fasat rektangulärt kakel typ Gysinge fast helst billigare :) Vet att det är många som har just detta kakel, men jag tycker att det är så fint och gör väggen lite mer levande.

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar orkidé! Tur vi fick njuta av även dessa bilder <3 Och ja, även här tycker jag datorn blivit seg, bäst att se över det hela... KRAM å ha en fin dag <3
    Therese - Sockenvägens söta

    SvaraRadera
  7. Vackra bilder som alltid! Gillar kombinationen av material.

    Oops... där sade du verkligen ett sanningens ord. Backup är verkligen något vi också borde göra...

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails