onsdag 3 november 2010

Linums vårnyheter

Bild: eget foto från Linums showroom

Den här dagen har verkligen gått med raketfart. Kommer inte att hinna lägga in någon nyhet idag men gläds istället åt leveransen med förvaringsboxar som jag fick. Det är många kunder som väntat på dessa så det känns riktigt skönt att få det påfyllt igen!

Bilden ovan är från gårdagen då vi var i Linums showroom för att se på deras vårnyheter. Julkänslorna byttes ganska snabbt till vårlängtan och jag fick lyckorus av alla underbara textilier. 
Linneduken samt servetterna ( som inte hör till vårnyheterna) är en utav mina favoriter just nu och kommer in i webbutiken inom två veckor. Duken kommer dock att vara vit.

Nähä, nu är det bara att fortsätta att jobba!

2 kommentarer:

  1. Heej!

    har du vårkänslor nu..*ler*... Jag trivs bland mina nötter och taklökar och annat småsmysigt...


    Ha det så skönt i novemberrusket!
    Kraam mariette

    SvaraRadera
  2. VÅRnyheter, herre min je vi ska ju frossa i julen först ;-) Ta en glögg och njuuut *fniss* Kram goa du!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails