måndag 8 november 2010

När allt går fel...




Så var det då åter dags för en sådan där dag då allting strular och man bara vill att dagen ska vara över. 

I morse åkte mitt Mateus-fat i golvet. Mitt favoritfat!!! Sonen tröstade mig med att jag kan få en ny när jag fyller år - synd att det är så lång tid kvar... Väl hemma efter att ha lämnat barnen på dagis och är superredo för veckans första arbetsdag får jag inte igång datorn. Den är helt död, jag försökte med allt men fick till slut ge upp. Har istället suttit vid bärbara men har inte tillgång till mail. Nästa problem uppkom då jag skulle skriva ut fraktsedlar till helgens alla paket. Det gick bara inte och för första gången svara de inte på kundsupport - så typiskt!
Glad blev jag iallafall över en liten leverans som kom men blev åter igen besviken när det skickats fel färg. Förstår inte vad det är med sådana här dagar. Konstigt när allting sker samma dag! Och nu när julhandeln faktiskt har börjat känner man sig lite extra skör och nervös över att saker och ting ska strula.

Nu hoppas jag på att min superman kommer hem snart och att det ska fungera med de reservdelar som han har med sig till datorn. För i morgon måste allting fungera igen och då tar jag nya tag!

4 kommentarer:

  1. I morrgon är en ny dag och det är väll tur att allt händer samma dag så att det inte händer en tråkig sak varje dag istället...

    SvaraRadera
  2. Ibland önskar man att man hade legat kvar i sängen. Det är konstigt att när det väl börjat krångla så fortsätter det av bara farten.

    Hoppas det blir bättre i morgon!
    Agneta

    SvaraRadera
  3. NÄÄÄÄ... jag hoppas verkligen att det är DIN dag imorgon!!

    Sov gott!
    KRAM:)

    SvaraRadera
  4. Hejsan.

    Hoppas denna dagen flyter på utan några missöden.
    Men man blir sååå trött.....

    Ha en fin dag,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails