måndag 1 november 2010

November


Dagens nyhet i webbutiken: Rest löpare från Linum.


Så var vi då inne i november. Hösten börjar övergå till vinter och tankarna på julen blir fler och fler för varje dag. Det känns mysigt för nu är jag redo!!!
Medan sonen har nedräkning till julafton njuter jag mest utav tiden innan jul. Det är så kul med all planering, julbakningen med barnen, pyssel och förväntningarna hos barnen. 

Så, nu när vi gått in i november tillåter jag mig själv att ha lite jul här på bloggen. Hur är det med er andra, har ni börjat tänka på julen? 

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag njuter också av den tiden som är innan jul mest! Sen hinner man inte riktigt med, det blir för mycket helt enkelt! Visst drömmer jag om en lugn och fridfull jul med långa promenader och tid för lång matlagning och mycket umgänge, men har man butik så finns inte det... Inte på det viset i alla fall! Jag är sååå trött när julafton kommer, trasig i händerna och orkar inte se mer jord och mossa..*ler*... Då längtar jag efter ljust och glittrigt som avlöser för nyår....Alltid ett steg före (!). Men NU är det myysifgt til max att längta och förvänta och börja så smått med allt.... Nu tindrar man av förväntan...

    Kraam Mariette

    SvaraRadera
  2. Jag behöver väl knappt svara på den frågan....Fniss!
    Jag är nog lite "arbetsskadad" efter jag drev egen butik, det här med att ligga steget före hela tiden....Både på gott o ont!

    Fin o mysig löpare från Linum....'

    Ha en bra dag!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. JAAAA äntligen ;-) *ler* Till veckan åker mina nunässtakar fram och en del annat smått och gott *fniss* men jag börjar tidigt, för redan på annandagen tar jag bort julen och gör nyår istället då min man fyller år då. KRAM

    SvaraRadera
  4. Måste bara återigen få säga att du blivit SÅÅ duktig på att foto, jättefint stylade bilder!! Och JA...jag längtar oxå, advent...att vänta på julen och skapa stämning och förväntan är bäst tycker jag! Såg nog allt att du hade med en liten dalahäst oxå ;o) Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails