fredag 12 november 2010

Nu är jag glad igen!


Jag är inte särskilt duktig på att ta mig tid till att pyssla. Synd, för jag har en hel inspirationsmapp full med pysselidéer. Här har vi ett exempel, älskar verkligen dessa tavlor. Enkelt och snyggt.

Önskar er en härlig fredagskväll! Själv så är det uppackning av Bloomingville som gäller för nu är vår pall äntligen funnen. Den stod på Postens central över en vecka utan streckkod och alldeles övergiven. De senaste dagarna har vi ringt och tjatat och jagat och idag gav det äntligen resultat. Pallen fick vi hämta själva om vi skulle ha den innan helgen, men det var det värt. Nu är varorna här och jag är glad igen!!!



Bilder: http://fewthingsfrommylife.blogspot.com/

1 kommentar:

  1. Vilken inspiration jag fick nu att göra egna varianter av detta... Å ballonger kan nog vara vackert, om de används med måtta! Önskar er en suverän "pappadag" KRAM <3

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails