onsdag 15 december 2010

Björk & Berries


Igår fick jag leverans från Björk & Berries så nu är det påfyllt med tvålar, skumbad och badsalt igen. Passade även på att ta in några väldoftande nyheter från dem. Dels läppglans med hallondoft som verkligen är kanon samt en ny doftserie - Green & Clean Spa. Jag har body scrub i denna serie sedan tidigare (som är en favorit) och nu har även deras lotion prövats på samtliga utav familjens vintertorra händer och ansikten. Tummen upp för Green & Clean Spa!

Nu ska jag försöka få iväg en beställning till Bloomingville eller så kanske jag ska ta och lägga mig tidigt ikväll så att jag förhoppningsvis är lite piggare imorgon än vad jag varit idag. Vi får se hur det blir...

2 kommentarer:

  1. Åh, mums med hallonläppglans!

    Vilka små söta tomtar du har! Längtar tills man får såna själv ;) Säljer du möjligtvis såna i webbutiken? :)

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  2. Haha, nja mina små tomtenissar är inte till salu ;) Men däremot kan du få låna dem om mornarna på helgerna mellan kl.6-9
    Kram, Jenny

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails