onsdag 8 december 2010

Ny katalog

Bild: egen

Tänk att den artade sig riktigt bra ändå, den här dagen. Det började lite motigt då det var 100% trots på båda barnen innan dagis. Kände verkligen hur all energi bara rann av mig. Men när jag sedan fick hem den nya Bloomingville-katalogen fylldes energin på igen, med råge. Jag har sagt det förut, men den dagen jag får Bloomingvilles nya katalog i min hand är bättre än julafton! Nu blir det mycket att bläddra i ett tag framöver och många tankar på vad vi ska ta in för nyheter.

Någon som har en åsikt? Vad vill ni ha mer utav i webbutiken;  köksartiklar, krukor, accessoarer, små möbler, lyktor....   

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Den kom idag till oss också!

    Jag håller med dig , brukar vara som julafton!!! (men idag hann jag inte riktigt titta i den...) såg dock en del godbitar av det lilla jag tittade...

    Tack för fina hälsningar! (Betyder mycket!)

    Stor kram Mariette

    SvaraRadera
  2. Åååh, förstår att det är julafton. Skulle själv gärna ta mig en titt. :-) Vet precis vad du menar med trotsiga barn... de kan verkligen suga musten ur en...

    Förstår att det är svårt att välja vad som ska köpas in av alla den mångfald som finns att välja bland. Krukor, ljuslyktor och accessoarer kan inte jag få nog av. :-)

    SvaraRadera
  3. Men guuuud så härligt! Förstår att det känns som julafton. Bloomingville har SÅ mycket snyggt svårt att säga vad man gillar mest. Jag är ju ganska så svag för kuddar, förvaring och ljus. Hm... ungefär bara det jag shoppar nästan. :)

    Ska bli kul att se vilka nyheter ni får in!
    Kram från Lotta

    SvaraRadera
  4. Tur att du har en motvikt till trotset i form av bloomingville katalogen, skulle behöva en jag med för Luran gillar inte att lillebror som är sjuk får mest uppmärksamhet... trots x 10 från hennes sida! Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails