onsdag 1 december 2010

Nya skyltar


För en tid sedan hade vi en tävling i samarbete med bloggen Marits Vita Skrin. Vi ville få in textförslag till nya skyltar som Marit textar och vi säljer i webbutiken. Vi fick in massor av fina förslag och det slutade med att vi fick utse tre vinnare. Skyltarna är nu färdiga och jag har precis lagt ut dem i webbutiken.




Här i Göteborgs-trakten är det helt magiskt väder idag. Träden är alldeles vita och varje liten gren glittrar i solens sken. Sagolikt vackert och det är sådana här dagar som vintern är som vackrast!


  För er som vill se vårt senaste nyhetsbrev så är det bara att klicka här!

5 kommentarer:

  1. Oj oj så undebara skyltarna blev!!!! Jätte fina! Och tack snälla du för ditt klick! <3

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Tänk om man kunnat texta så fint!

    Nej, jag tyckte inte det var kallt med andningen. Annars kan man bli helt rosslig om det är för kallt, men icke... det gick som en dans, och inte halkade jag heller..*haha*... Inte så kul när man vurpar dock!

    Ha det så bra!!
    Kram Mariette

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar blogg! Hit kikar jag in igen :-)

    SvaraRadera
  4. Vackert textat och vackert budskap. :-)

    SV: Varsågod. :-) Tycker verkligen att alla som gör ett försök att leva sin dröm förtjänar alla positiv uppmärksamhet som kan ges. :-)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Verkligen ett underbart vinterhem ovan, sååå fint, älskar naturinslagen!!!! Ska spara det i min inspirationsmapp tills den dagen jag har råd att ta tag i renoveringen här hemma... Går förresten inte att kommentera inlägget ovan?
    Ha nu en fin helg med pepparkaksbak! KRAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails