fredag 3 december 2010

Paketinslagning


Fortsätter på samma färgtema som gårdagens inlägg och inspireras utav fina inslagningar. Vad mycket det gör med sådana här inslagningar med lite tanke och kärlek bakom. Men ändå lyckas jag aldrig åstadkomma något liknande själv, tanken finns där varje år men tiden brukar inte riktigt finnas. Och lite onödigt kan det ju faktiskt kännas när de flesta klapparna går till barnen som kommer att slita upp dem på nolltid. 

I kväll har vi bestämt oss för en lat och ledig kväll utan jobb. Ska ta hand om min kära sambo som känner sig lite hängig. Och så blir det Idol förstås!

5 kommentarer:

  1. Jättefina inslagningar! Men man skulle inte vilja öppna paketet och förstöra de fina dekorationerna... Men i usa har de väl fina askar så dekorationen följer med locket upp?

    Man måste unna sig lite ledigt ibland! Det har ni förtjänat!

    Jag gillar också kaklet jättemycket. Hoppas man inte tröttnar på det i första taget ;)

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny!

    Fina inslagningar! :) Men som du säger, det blir aldrig av att jag gör några avancerade inslagningar och för min del handlar det nog allra mest om tidsbrist. Men man försöker så gott man kan iallafall med fint inslagspapper, band och etiketter. ;)

    Jag hoppas at sambon mår bättre idag och att ni får en riktigt trevlig vinterhelg! :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Underbara paket! Försöker göra finare paket till födelsedagar och så, men till jul så är det rationalisering som gäller... *ler* För de slits ju ändå bara upp... vissa dessutom i förtid ;-P Ha en underbar dag, vi ska på årets första julbord i dag! KRAM

    SvaraRadera
  4. önskar dig en fin andra advent vännen!!

    hoppas allt är bra med dig!

    stoor kram sofia

    SvaraRadera
  5. Vilka vackra paket! Helt underbara. :)

    Hoppas ni får en mysig andra advent!
    Kram från Lotta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails