måndag 27 december 2010

REA!!!


Nu har vi rea i webbutiken! En stor del av vårt sortiment är nedsatt och vi gör nu plats för nyheter som redan börjar komma in. Rean pågår till och med januari eller så långt lagret räcker!

Med en oplanerad bloggpaus hann jag inte önska er God Jul, hoppas dock att ni alla haft det bra. Jag ska försöka komma igång med bloggandet igen samt vara med på Fabrikens tisdags- och söndagsbilder. I och med rean är nu också jobbet i full gång och för tillfället känns det bra att borra ner sig i en massa jobb.

3 kommentarer:

  1. hej vännen!! törs man spana in eran rea?;-) jag har ju vääärldens sämsta karaktär, så då kommer jag bara shoppa en massa, hihi...

    gooood fortsättning och ha en fin nyårsvecka!!

    stor kram s.

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny!

    God fortsättning!

    Ja man kan ju inte leva med bloggen heeela tiden, även om det är så roligt! En paus kan behövas, och det är rätt skönt att stänga av ibland!

    Lycka till med rean nu!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Hoppas er jul varit riktigt mysig <3 Här har och är vi förkylda ivanlig ordning, men det börja bli en vana så vardagen rullar på ändå ;-p I dag måste jag ta mig i kragen och försöka fixa en födelsedagspresent till maken som fyller år på torsdag, men idétorkan är ett faktum.... KRAM <3

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails