måndag 13 december 2010

Slutspurt


Totalt oinspirerande bilder på det som tar min tid just nu. Kvällar och förmiddagar ägnas åt packning och eftermiddagarna ägnas åt de övriga arbetsuppgifterna. Nu jobbas det exempelvis med ett nyhetsbrev som ska ut i dagarna.

De senaste veckorna har varit riktigt roliga samtidigt som det tar på krafterna. Känns lite sorgligt att julhandeln snart är slut för den här gången men jag längtar verkligen efter att få tid till produktfotografering samt bloggen igen. 


Nu är det även slutspurt vad gäller förberedelserna till julafton. Hur ligger ni till inför julen? Vi har en del julklappsinköp kvar och tyvärr har vi fått lov att hoppa över julkorten i år. Riktigt riktigt trist tycker jag eftersom det brukar vara en ganska rolig utmaning ( för det är väl fler än jag som brukar ha problem med att få de små att sitta still och se glada ut samtidigt). Men som sagt, inga julkort i år... kanske kanske det kan bli nyårskort istället...

4 kommentarer:

  1. hohoho, jag har inte köpt en enda julklapp än, katastrof, men tiden har inte räckt till!!:-(

    hoppas det lugnar ner sig lite för dig nu vännen!

    ha en fortsatt fin lucia de få timmarna som är kvar!

    kraam s.

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen!

    Många paket att skicka!!!

    För en blomsterbutik är det värst nästa vecka...

    Visst är det roligt med mycket och samtidigt så orkar man ju med det till en viss gräns....

    Jag har beställt julkort från de som fotade på fritids, julklapparna är näästan klara..en del återstår förstås...men det ska man nog lösa!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  3. Nyårskort fungerar det med ;-) Å sedan börjar väl julrean?! Ses till påsk... *fniss* Näe hoppas det lugnar sig liiite så ni hinner njuta <3 Kram och hoppas lussefirandet blir lyckat!

    SvaraRadera
  4. Ligger risigt till här, inte förvånad men sen hämtar jag upp mig:) Hoppas att allt är bra/ Stor kram A

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails