söndag 5 december 2010

Vecka 48 SÖNDAGSBILDEN


Så var även denna helg förbi. Bilden är från gårdagen när lillasyster äntligen kom ut i friska luften efter några dagars ögoninflammation och hosta. Även om snön inte alls är något som roar henne tror jag nog att hon tyckte det var skönt att komma ut ändå. Själv så njuter jag så av vårt underbara vinterväder. Är så glad över att vi får uppleva snö innan jul här nere i södra delen också.

Och i och med att helgen snart är förbi är även andra advent avklarat för den här gången... går inte tiden ruskigt snabbt just nu? Börjar känna lite panik komma smygandes. Webbutiken tar stor del utav vår tid just nu och så här innan jul är det så mycket privat att fixa. Men jag har bestämt mig för att skippa julstressen i år och funderar därför på att hoppa över julkorten och en hel del bakning... ja, så får det bli, barnen får en gladare mamma till jul istället!

2 kommentarer:

  1. Jag är precis som du väldigt glad över snön, man hade ju önskat att det skulle ligga kvar till jul men det är väl inte så troligt. Igår fick vi hur mycket snö som helst, det bara vräkte ned hela dagen. Så här skottades det i omgångar!

    Jo men visst har jag köpt varor av dig! :) Väldigt fina sådana och jag är väldigt nöjd. Ska nog skriva ett blogginlägg om det så nöjd är jag! :D

    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Ja hoppa över saker som stressar å var en glad mamma å fru istället! Det tycker både jagå Gunnar är en bra idé! *ler* KRAM!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails