torsdag 13 januari 2011

Lisbeth Dahl

Bilder: egna

Den sega dagen övergick till en riktigt bra dag. Tänk vad lite uppackning av nyheter kan göra!

Hann inte med att få upp alla varorna igår så jag fortsätter idag också. Det känns bra med Lisbeth Dahl, riktigt bra. Det är alltid lite nervöst med första leveransen från en ny leverantör, speciellt när man bara sett varorna i katalog tidigare. 
Nu är det många varor som ska fotas och läggas in i butiken. Lagom till det blir klart kommer nästa laddning av nyheter, jag har mycket roligt framför mig med andra ord... Har jag sagt att jag älskar mitt jobb???

13 kommentarer:

  1. Hej! Visst är det det kul att få leveranser. Packade upp min första inför våren igår och fotat och lagt in på min webbshop idag.
    Förverkligade också min dröm i nov 2009 genom att öppna en inredningsbutik, webbshoppen startades i augusti 2010.
    Visst har vi roliga jobb, håller med =)

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Så mycket fina saker att plocka upp. Drömmer själv om att öppna en liten gårdsbutik och webbshop. Du har en fantastisk blog med. Själv gör jag smycken, inassmycken.blogspot.com en liten hobby. Ha en bra kväll mvh Ina

    SvaraRadera
  3. Förstår att du älskar ditt jobb. Skulle jag också ha gjort, massor.

    Så söta små lådor där.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  4. Så ljuvligt. Förstår att du älskar ditt jobb, det hade jag också gjort. Helt underbart ju!

    Tror jag kommer bli ruinerad i vår/sommar nu när jag hittat din fina butik. =)

    Kram från Lotta

    SvaraRadera
  5. Helt underbar, förstår att du tycker ditt jobb är undebart! Njut och ha det bäst bland alla fina saker.
    Kram

    SvaraRadera
  6. underbart fina bilder.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  7. Hej Jenny!

    De har så fina grejer...jag kan bara instämma.
    Vi lade vår order först idag, men de har alltid varit rätt snabba med att leverera, men nu går vi ju mot alla mässor också, det kan sinka lite...

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!!
    Det är så härligt att kika in hos dig! Jag har sagt det innan...dina bilder är underbara!! :) Jag förstår att du älskar ditt jobb - det märks - du är jätteduktig! Ser med spänning fram emot leveransen imorrn (om jag har tur!).

    KRAM Tina

    SvaraRadera
  9. Hi hi förstår att du älskar ditt jobb!!! JAg älskar att kika in här och se/följa någon som vågar leva ut sin dröm - tack för det!
    Önskar dig och din fina familj en fin och avkopplande helg! MASSOR med kramar!

    SvaraRadera
  10. Sv: Hihi, klart ni kommer få OM jag vågar visa den, haha!

    Önskar dig en skön helg!
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  11. Hej vännen!

    Vilka fantastiska bilder! :) Dina foton inspirerar alltid Jenny. :) Och vilka fina saker du packar upp. Jag förstår att du älskar ditt jobb. :)

    Ha en härlig helg kära du och sköt om dig och familjen!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  12. Vilken lyx!!! Både dessa fina saker och ditt jobb! Livet ska vara lyxigt!!:)

    KRAM

    SvaraRadera
  13. Hej jag vill förverkliga min dröm också men vet inte riktigt i vilken ända jag skall börja ? och vet inte riktigt hur man går till väga med att bli återförsäljare??? skulle bli jätte glad om du eller någon annan skulle vilja dela med er av era erfarenheter om detta maila till mig på kortanina@hotmail.com
    Jag tycker att du har en mycket fin blogg & webb butik. Mvh Nina

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails