måndag 24 januari 2011

Lite vardagslyx


Dagens nyheter i webbutiken: Underbara paraplyer från Lisbeth Dahl.

Trots fullspäckad dag fick jag till slut ut de nya paraplyerna i webbutiken. Dom är verkligen helt underbara och ger lite lyx i vardagen - nästan så man längtar till nästa regnväder sveper in...
Som sagt, idag har det varit full fart. Har alltid lite svårt att prioritera arbetsuppgifterna när man ligger efter men de kommande dagarna blir det förhoppningsvis full fokus på butiken.


Sitter här med bärbara datorn och en trasig elkabel i knät. För att datorn ska ladda måste jag hålla i sladden på ett visst sätt. Det är pekfingervalsen med högerhanden och mjölksyra i vänstra handen med andra ord. Ingen hållbar arbetsställning... Varför kan inte datorer bara fungera?

3 kommentarer:

  1. Heeej!

    Vad är det för strul du har...

    Du de där paraplyerna är såå fina!

    Har också beställt nån sort... Lisbeth Dahl är snabba på att leverera, det gillar man!

    Jag blev förvånad över att Trendcompagniet inte var med...

    Tyckte mässan var bra.

    Visst kunde man haft mer tid, då hade man hunnit se mera, och shoppa mera!!!

    Men jag är jättenöjd med de jag hittade och som är både nya och gamla leverantörer.
    En del har man ju bara "snappat" upp och tagit information från för ev köp senare.

    Fanns förstås mycket mer man skulle kunnat köpa in, men man måste ju rätta sig efter sin "budget" och nivå.

    Känns i alla fall jättebra och fina saker att se fram emot.

    Hittade du många nya?
    (Nya är ju faktiskt alltid lite extra kul tycker jag...)

    Kraam Mariette

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Åh, Vilket läckert paraply....Som en rosa maräng!
    Jag nynnar genast för mig själv" Hej sa Petronella i från plasskeby....Fniss!

    Hoppas att det ordnar sig med datorn, bilar o dator ska bara fungera!!

    Kraaaaam Therese

    SvaraRadera
  3. Jag har också spanat in dom där paraplyerna. Man blir så glad av dom. Vänlig hälsning Pållan

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails