onsdag 26 januari 2011

Med risk för att bli tjatig...


Med risk för att bli tjatig visar jag golvlyktan idag igen men denna gång med dess vackra sken. Lyktan är en nyhet från Lisbeth Dahl och finns ute i webbutiken nu. Och den verkar bli väldigt populär; har fått mailförfrågan samt riktigt bra respons på Facebook. Kul!

Hoppas ni alla haft en bra dag! Själv så har jag verkligen jobbat järnet för att försöka komma ikapp lite men allt tar ju sådan tid. Det var så härligt att åka iväg förra veckan men nu får man bita i det sura äpplet...
Är iallafall glad över solen som visat sig hela dagen idag samt att man nu faktiskt känner av att vi går mot ljusare tider. Idag fick vi njuta av solen fram till halv fem, underbart. Snart har vi våren här!!!

8 kommentarer:

  1. Å å å! Helt underbar! Ännu finare i mörkret :)Gillar Lisbeth Dahl! Förresten, kommer du köpa in några Ernst grejer? Gillade verkligen hans alster som du visade från Formex...

    Det här är första gången som snön har knäckt glaset på växthuset. Förra året sopade jag taket flera gånger men i år har jag helt glömt av det. Klantigt, men som tur är så tar inte glasmästaren här så mycket för en ny ruta. (Ca 50kr tror jag)

    Jag tror inte att det ska vara några problem att ha växthuset under ett träd, så länge trädet är friskt så är det mest smågrenar som blåser ner och det ska det nog hålla för.

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  2. Hoppas det går vägen med Ernst för jag tror vi är ganska många som gillar honom :)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Den är verkligen riktigt läcker! Gillar den massor!

    Tusen tack för ditt svar! Jag googlade Zack och krokar och det ser verkligen ut som våra. Skulle behöva två till, så tack än en gång!

    // Dessi - Home and desire

    SvaraRadera
  4. superfin lykta det där!! och ert badrum är himmelskt fint, me like a lot vännen!

    hoppas allt är bra med dig!

    stora kramen s (signe 1, ej inloggad)

    SvaraRadera
  5. Även jag såg solen idag. Riktigt härligt! Här hemma hos mig har vi 11 minus nu. Kallt.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  6. Hejsan!
    Kul att våren har börjat komma hos er, vi har -22° hos oss i norr. Jag har tyvärr inte hunnit med mina cement bokstäver men hoppas att det blir av till helgen, för mycket jobb vilket också är bra. Ha en trevlig torsdag. Goa kramar Ina

    SvaraRadera
  7. Vacker lykta verkligen! - har en liknande hemma, och det blir otroligt härligt sken av dom. En riktig mysfaktor =)

    Kristin

    SvaraRadera
  8. Den ÄR underbar! Har en stor vit lykta som också ger ett ljuvligt sken, måste nog leta fram den ur mina gömmor... Ha en fin dag kära du! <3

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails