tisdag 4 januari 2011

Tisdagstema v.1 RECYCLING


Då kör vi igång med Fabrikens tisdagsteman igen som denna vecka handlar om recycling.
Kom genast att tänka på vår trädgård där det finns en hel del inom detta ämne. Här har vi ett exempel, matbord och bänkar gjord av våra gamla köksväggar.
Här trivs vi bra om vårarna och somrarna. Vi sitter ute och äter så mycket vi bara kan och förra året gjorde jag även detta till min arbetsplats när vädret tillät. På hösten får man dock se upp så man inte får ett äpple i huvudet! 



Tror jag nämner ordet vårlängtan i varje blogginlägg nuförtiden och jag blir ju tvungen att göra det även denna gång. Hur härligt ser det inte ut med lite grönska? Det är annat än snön som faller ute just nu... 

5 kommentarer:

  1. Hej Jenny!

    Jag längtar också...
    Men hux flux så är vi där igen!

    Vintern är rätt bra ändå...mycket nytt fint att beställa in till butiken och se framemot osv...


    Trevlig trettondagsafton!
    Kram Mariette

    SvaraRadera
  2. åhh jag läängtar också så jag dör!! tur att man har thailand att se fram emot - om ett år, hihi...

    stora kramen på dig vännen!

    SvaraRadera
  3. Underbart sätt att återvinna köksväggarna :-) Hade gärna haft liknande brädor som fondvägg i vårt sovrum... KRAM!

    SvaraRadera
  4. Vilken bra idé och vad SNYGGT det blev!!!

    Snart är våren här :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails