tisdag 11 januari 2011

Tisdagstema v.2 DJUR I INREDNINGEN


Idag blev det tufft med Fabrikens tisdagstema - "Djur i inredningen". Det är ju så populärt med ugglor, fjärilar, fåglar, rådjur m.m. men i det här hemmet är det inte någon lätt uppgift att hitta dessa små stilleben.

Men en gobit har vi ju förstås och det är ju min livs levande prydnadskatt som gärna posserar fint på fönsterbrädan. Han passar in så fint vart han än sitter eller ligger och jag är så glad över vår gosiga och pratglada (!) katt.


9 kommentarer:

  1. Så fin så! :) Nog det finaste djuret jag sett i Fabrikens tema. Ståtlig!

    Katter är så vackra. Jag önskar jag kunde visa upp vår Maya men hon har ju fått flytta till ett nytt hem och saknaden är stor.

    Kram från Lotta

    SvaraRadera
  2. Kul med Tema! Följer du någon lista?

    Underbar katt, så vacker! Saknar min lilla skogis, hon var en klass för sig själv ;-)

    SvaraRadera
  3. Hejsan.

    Nog är det finast med levande djur ändå...inte något uppstoppat.

    Ha det gott,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  4. Åh vilken mysig.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Vilken stilig en!!! Inget kan konkurrera med honom :-D Kram

    SvaraRadera
  6. katter är såå söta att ha som husdjur, men tyvärr är jag tokallergisk!!:-( fina bilder!!

    hoppas du mår bra vännen!

    kram kram s

    SvaraRadera
  7. Riktigt ståtlig katt!! Jättefin!

    Kraaam aka

    SvaraRadera
  8. åh vilka underbara kissar :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails