tisdag 25 januari 2011

Tisdagstema v.4 BADRUM


Veckans tisdagstema i Inspirations Fabriken är badrum. Har visat det både här och här tidigare men ska nu försöka visa det från lite andra vinklar.





Måste erkänna att det var en del städning innan jag kunde ta kort. Barnen gick lös på badsaltet igår när de badade och det var spår efter barnens bus i hela badrummet... 



Nu blir det jobb hela kvällen lång. Beställningar ska göras och jag ska försöka göra en plan inför våren som kommer. Ha en fin kväll!

11 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilket vackert badrum ni har. :)

    Hoppas du får en fin kväll.
    Kram från Lotta

    SvaraRadera
  2. Mysigt badrum, ser riktigt fräscht ut!

    Jag tycker att det alltid behövs städas i badrummet, men det är ju ett rum som man vill ha rent.

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  3. Åh, så läckert ni har det! Jag älskar verkligen detaljbilder på så mycket fint!

    Er blandare påminner mycket om vår, är det en Grohe? Krokarna ser också precis ut som våra, men dom vet jag inte vart dom kommer ifrån då det var förra ägarna som renoverade. Skulle behöva några till, så tipsa gärna om du vet var dina är ifrån! :)

    Kram Dessi

    SvaraRadera
  4. Dessi: Kranen kommer från Mora Armatur och krokarna är från Zack.

    SvaraRadera
  5. Vilka vackra bilder, perfekt skärpa. Blir sugen på en ny kamera, vad ska man ha?

    SvaraRadera
  6. Gillar verkligen ert badrum! Vårt är en hemsk historia från 90-talet med aprikosfärgad våttapet...iiiiisch...! Men ändring ska det bli :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  7. Mindecor: Tack snälla! Tyvärr är jag nog inte rätt person ifråga kameraval. Är inte alls påläst om varken modeller, objektiv eller funktioner...

    /Jenny

    SvaraRadera
  8. Så fräscht och snyggt!!!!!!
    Gillar verkligen formen på handfatet och alla detaljer!
    I vårat tvätt-badrum ser det ut som kriget just nu... hade ingen lust alls att göra rent och flytta tillbaka allt efter killen som var här idag och lagade vår tvättmaskin(!) Men nu fick jag lite inspiration i alla fall!:)

    Kram du goa bloggvän!

    SvaraRadera
  9. Verkligen avundsvärt snyggt, älskar lyktan, tror mig även ha sett den hos lotta (fyra årstider *ler*) KRAM!

    SvaraRadera
  10. Nej det är faktiskt inte samma lykta som Lotta har. Den här lyktan är en nyhet och kommer förhoppningsvis ut i webbutiken under kvällen.
    /Jenny

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails