torsdag 10 februari 2011

Allt på en gång


Dagens nyhet i webbutiken: Stor korg i flätad bambu från Bloomingville.

Fick en efterlängtad leverans från Bloomingville igår med en härlig blandning av gamla godingar och nyheter. Listan över nyheter som ska fotas och läggas in i webbutiken är nu riktigt lång. Det är lite "allt på en gång" just nu med mycket nyheter, några nya leverantörer och så jobbet med vår nya layout på butiken. Apropå det så har vi idag varit på möte angående webdesignen och det känns riktigt bra att nu vara igång på riktigt...

Jobbet med butiken upptar den mesta av vår tid just nu. Sonen blev glad när han kom hem från dagis igår och såg att huset var fullt av kartonger och nyheter. Hans nya kamera åkte snabbt fram och han började fota nyheterna med en väldans fart. Kanske jag skulle börja fota i hans tempo, då skulle jag inte längre ha någon lång lista att beta av...
Han har ju verkligen växt upp med den här butiken men det är ändå svårt för en 4-åring att veta skillnaden på webbutik och blogg. För lite förskräckt blev han häromdagen när han och lillasyster var på bild på bloggen. "Tänk om någon köper oss nu mamma" sa han bekymrat. Mitt älskade barn, er släpper jag aldrig ifrån mig!



9 kommentarer:

  1. Sitter och knåpar ihop ett inlägg till min blogg om två saker som jag så gärna ser på önskelistan och hoppas att det är okej att jag lånade en bild från er webbshop på Lisbeth Dahl fatet, annars tar jag bort den illa kvickt. Länkar så klart till er! :)

    Förresten kommer det in flera stora fat! Jag e så förälskad i det! :)

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny!

    Vad spännande med ny design!!

    Måste vara både en fördel och nackdel att ha det hemma (nätbutiken), med tanke på alla kartonger som väller in periodvis..*ler*...

    Men du har ju bra hjälpredor...(!)

    Stor kram från mig!

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken underbar kommentar från din son!:-)

    Ha en skön kväll!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Nej vad hemskt att han trodde att han var till salu :-(

    Ha det gott

    SvaraRadera
  5. haha åh nä det är ju inte lätt att veta skillnaden :)

    SvaraRadera
  6. Men så sött! Superfin korg. Ha en ljuvlig dag och en go helg.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!
    Vilken härlig o charmig kommnetar från din lille kille där hemma.

    Så fin korgen var.....
    Trevlig helg!

    Kraam Therese

    SvaraRadera
  8. Hi hi så gulligt, klart du inte säljer dem! <3 Å er helg verkar ha varit lika bra som vår! Har njutit av dina fina inlägg här på morgonen, tillsammans med en kopp kaffe. En bra start på alla hjärtans dag, hoppas du får en fin dag <3 KRAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails