torsdag 3 februari 2011

Beslutsångest


Dagens nyheter i webbutiken: Bordlampor från danska Lisbeth Dahl.
Finns i färgerna isblå samt rosa. Vitt kommer in inom kort!

Sitter här och har tankarna på annat än webbutiken. Idag har jag haft min tredje omgång av brudklänningsprovning och jag har sådan beslutsångest...
Trodde att dagens runda skulle klargöra mina tankar och att jag äntligen skulle kunna besluta mig och sova gott i natt men det blev nog faktiskt tvärt om. Ett trevlig problem, jag vet, men för mig är det ett ganska stort beslut. Man ska bara gifta sig en gång och det här är något jag drömt om länge. Jag får sova på saken och kanske ta mig en fjärde runda i morgon... 

7 kommentarer:

  1. UNDERBARA lampor!!! Åh....

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny!

    Åååh tänk att få prova brudklänning... Det är kära problem det... Men visst är det viktigt och så klart svårt att välja!!

    Jag åt precis en sån där god kaka, men jag har sprungit också...*ler*...så det gör jag med gott samvete!

    Jag har precis mailat dig också.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Åh så gulliga lampor!!! Brudklänning!! Hur härligt som helst ju! Det kan man ju få ha lite problem men! Trevliga bekymmer!

    SvaraRadera
  4. Jättefina lampor och fint stylat. :-)

    Kul att prova klänning. :-) Vet dock vad du menar med beslutsvånda. Hoppas att du visar vad du valde. :-)

    SvaraRadera
  5. Ta en fjärde och till och med en femte om så ska behövas. Det ska bara kännas så rätt :-)

    SvaraRadera
  6. Den där beslutsångesten kommer alltid olägligt tycker jag. Varför ska det vara så svårt att bestämma sig??

    Oftast så känns det väl rätt när man har hittat rätt? Borde vara så med brudklänningar oxå :)

    Vi får väl se en liten smygkik innan?!

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  7. Åh så mysigt med brudklänningsprövning, minns som i går då jag testade min... (fick göra många passningar då jag var gravid och fick justera ellt eftersom *ler*) Ha nu en topen helg <3 KRAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails