onsdag 23 februari 2011

Kök som inspirerar


Härligt och ljust kök som inspirerar! 
Vitt och rostfritt är ju alltid ett säkert kort, speciellt i ett kök. "Mina" stolar har de också och på hyllor och arbetsbänken är det så där lagom plottrigt, snyggt! Hade inte heller tackat nej till dubbeldörrarna ut mot en grönskande trädgård...
Tror nog faktiskt att bilden får mig på något bättre humör, vilket ju verkligen kan behövas en dag som denna. En tung dag på flera sätt men jag håller nu tummarna för att det snart ska vända.

I morgon dammar jag av kameran och börjar jobba igen för i morgon tänker jag vara frisk, så det så!

9 kommentarer:

  1. Åh tänk om man hade ett vitt fräscht kök att husera i! :)

    Vad mysigt det låter, nästan så att man blir sugen på att gifta sig själv! :) Ska ni flyga ner släkt och vänner eller blir det en liten cermoni?

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Åh, vilket underbart kök! Bilden hamnar i inspirationsmappen. Har ju "mina" stolar också. Lovely!

    Krya på dig snäckan! Hoppas att du mår bättre snart.
    Skickar en stor kram!

    SvaraRadera
  3. Jätte fint kök.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. ÅÅHH! Underbart fint. Och stolarna ja, en dag ska jag ha lika många:)

    Hoppas verkligen att du är frisk imorgon, kram Therese

    SvaraRadera
  5. Jättefint kök, men dessa stolar igen hihi...Vad skönt att du börjar bli bättre vännen:) Kram A

    SvaraRadera
  6. Det här är en sån bild som åker in i min inspirationsmapp direkt!!! Så fint, och tänk att du är ägare till de fina stolarna!

    Såå tråkigt att du är sjuk vännen, förstår att det är stressande också när man har så mycket roligt att göra. Hoppas du är piggare redan i morgon!!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  7. Tung dag låter trist. Hoppas morgondagen blir till det bättre.

    SvaraRadera
  8. Tyvärr är jag inte ägare till stolarna, det är bara önsketänkande...

    SvaraRadera
  9. Ja, detta var ett ögongodiskök ;-D Hoppas innerligt att det känns bättre i dag vännen!!! Här är läget lika, men tankens kraft är stor så jag "inbillar" mig att jag är frisk å tar tag i morgondagens kalas med lite förberedelser. KRAM KRAM <3

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails