lördag 26 februari 2011

Madam Stoltz

 Gårdagens nyhet i webbutiken: Ljusstakar i antik silver från Madam Stoltz.

Ljusstakarna kommer från vår nya leverantör Madam Stoltz. Ett danskt varumärke som har så mycket fint så att jag absolut inte kunde motstå dem på Formex-mässan som vi var på i januari. Det är verkligen ett varumärke som passar in på Hemlängtan's sortiment och vår första leverans kändes kanon.

Vi börjar nu närma oss 1000 fans på Facebook, jättekul!
Vi är så glada över alla som följer oss och kommer därför att anordna en tävling när vi går över vår magiska gräns. Om du ännu inte följer oss på Facebook men gärna vill ha dagliga uppdateringar om nyheter och andra händelser med webbutiken är du välkommen att klicka HÄR.

Ska nu återgå till helgmyset. Ganska seg och lugn dag men jag tror att det är vad vi behöver just nu. Vad gör ni en dag som denna? 


7 kommentarer:

  1. Så fina!
    Får nästan för mig att kasta ut IKEAS och ersätta dem med dessa, dessa känns mer äkta och själslig, ett hantverk istället för en massproduktion :)

    SvaraRadera
  2. Jag har inte ngt konto på fejjan, annars hade jag också följt er :-)

    Trevlig kväll

    SvaraRadera
  3. Hejsan.

    Mycket snygga!

    Har varit i vår butik nästan hela dagen, blir lite trött i huvudet och ryggen, så nu är det skönt att bara slappa.
    En bra film på TV, en kopp te och lite mys med familjen då trivs jag.

    Ha det gott,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  4. Hej Jenny!

    Hoppas allt är bra med dig!

    Kul med ny leverantör när man känner att det blir bra!!

    Här blir det till att sova nu...

    Kraam Mariette

    SvaraRadera
  5. Hi hi det kanske är dax för mig att skaffa ett facebook konto?! *ler* Hoppas helgmyset gjort gott och att ni alla är krya nu, det verkar vi vara *peppar, peppar* KRAM

    SvaraRadera
  6. Underbara ljusstakar. :) En grå söndag som denna går jag fortfarande i pyjamas trots att halva söndagen gått. Hm.. kanske dags att klä sig och bege sig till blomsteraffären.

    Ha en fin söndag!
    Kram från L

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails