tisdag 8 februari 2011

Tisdagstema v.6 HAND MADE BY ME


Med inspiration från Carina satte jag mig en dag och gjorde ett hjärta utav knappar. Det är inte ofta jag är i pysseltagen ska ni veta men det här var ett lagom projekt som varken krävde tålamod eller en massa tid.
Hjärtat, tillsammans med min favoritsjal som min mamma stickat, får symbolisera veckans tisdagstema "Hand made by me" på Inspirations Fabriken.

Nu ska jag bege mig ut i solen, det är ju helt underbart ute. Kände till och med att solen värmde lite i morse när jag lämnade barnen på dagis.

7 kommentarer:

  1. men guuud så sött hjärta du har gjort av knappar, me like!:-) alla är så kreativa och duktiga i blogglandia, så skoj!!

    ha en fin eftermiddag!

    kraam s

    SvaraRadera
  2. Sååå fint!
    Visst är det härligt nu när man känner att solen äntligen börjar värma lite.
    Önskar dig en skön kväll!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Så fint du visar.
    Ha en fin kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Joo, men visst var det så! Jag kände också att solen värmde en gnutta.. Det finns hopp om en vår i år igen.. :)

    Må så gott! Kram Evelina

    SvaraRadera
  5. En värmande sol låter underbart. Fint hjärta.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  6. Ett enkelt och fint pyssel, även jag har ett sådant hemma! Önskar dig en fin dag <3 KRAM

    SvaraRadera
  7. Vilket fint litet hjärta! :)

    Ja, tänk vad man njuter av solens strålar när de kikar fram. Efter en lång och mörk vinter är vi verkligen svältfödda på de där varma strålarna. ;) Och de där strålarna kan verkligen förgylla en hel dag. :)

    Hoppas solen lyser på dig hela veckan lång vännen.

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails