tisdag 22 februari 2011

Tisdagstema v.8 DESIGNFAVORIT


Det blir inga bilder hemifrån idag då jag fortfarande ligger nerbäddad och febrig. Dock tänker jag vara med i Inspirations Fabrikens tisdagstema som den här veckan handlar om designfavoriter.

Jag vet att jag har skrivit om dessa stolar tidigare men de kan gott och väl visas upp igen för visst är de snygga? De hör alltså fortfarande till mina favoriter och jag funderar nu starkt på om de skulle kunna vara något till vårt nya arbetsrum. Tror faktiskt inte att sambon är så svår att övertala om dessa stolar heller. Synd bara att den finns i flera färger, det gör ju det hela så mycket svårare...
Vilken är din favoritfärg på stolen?



12 kommentarer:

  1. Den med träbenen är min absoluta favorit. Och jag gillar den i vitt... inte så unikt men så är det. Fast jag gillar den oranga också! Skulle vilja ha den i gungstolen...

    Fin blogg du har förresten!

    SvaraRadera
  2. Hejsan.

    Den vita är fin, men rött är väldigt läckert.

    Krya på dig nu,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  3. Så trist att också du ligger i dag, även här är läget oförändrat. Som tur är sköter maken marktjänsten och steker pannkaka ;-P KRAM och krya på dig <3

    SvaraRadera
  4. hmm jag har alltid haft så svårt för sånna stolar. Men de börjar växa mer och mer på mig. Jag hade nog valt en i svart :) jag är ju så svag för svart haha

    Kramar Malin

    SvaraRadera
  5. Hej Jenny!

    Skickar en krya på dig kram!

    Jag tycker de vita är finast. Helt klart!

    Kraam Mariette

    SvaraRadera
  6. stor krya på dig-kraaam till dig vännen! här är dottern sjuk, men vi andra är friska, peppar, peppar...

    vita stolar tycker jag är finast!;-)

    sofia

    SvaraRadera
  7. Gillar den i vitt med träben:)

    Stor krya på dig kram
    Susanne

    SvaraRadera
  8. Hoppas du blir frisk snart, fy vad skit det går överallt. Får säga grattis till din klänning, så nyfiken:) Får jag gå mot strömmen och säga att jag tycker inte alls att dessa stolar är snygga:( Kram till dig vännen

    SvaraRadera
  9. Ja, dom är grymt fina och jag är också galet sugen på ett par egna. :-)

    SvaraRadera
  10. Tack för att du tittade in hos mig.
    Krya på dig!
    AC

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails