söndag 13 februari 2011

Vecka 6 SÖNDAGSBILDEN


Vilken underbar helg och vilket härligt väder! Det blir mycket fokus på vädret här på bloggen nu men det gör så otroligt gott när solen visar sig så här års. Med solen kommer energi och med energi blir äntligen de där små projekten gjorda som vi så länge gått och tänkt på.  

Här har det målats och fixats och jag älskar känslan av förändring i hemmet. Nu är det bara att hoppas på att den här känslan och energin fortsätter att flöda för här finns hur mycket som helst att göra...

9 kommentarer:

  1. Ja visst är det härligt med lite förändring.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. japp förändringar gillar vi:-) fin bild!!

    ha en fab söndag vännen!

    kramkram s

    SvaraRadera
  3. Visst gör solen oss gott, det är en härlig känsla! :)

    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Roligt med projekt! Var är ni nu nånstans å målar? Snart dax för mig att måla oxå :)

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  5. Visst är det härligt med lite sol och ljus igen!

    SvaraRadera
  6. Jag håller helt med dig, med lite sol kommer energin automatiskt! Hoppas verkligen att våren skyndar sig att stanna:)

    Grattis till bröllopet! Jag ska också gifta mig till sommaren, massa härligt att se fram emot.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  7. Förändringar är roligt! Hos oss har det stannat av lite, men det finns mycket som behöver göras...

    Ha en skön söndagskväll!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!
    Vilken härlig energi du har, låter spännande med målning där hemma.
    Lycka till o Ha En Fin Alla Hjärtans Dag!

    Stooor Kraam från mig/ Therese

    SvaraRadera
  9. Härligt att måla om! :) Jag har lust för att göra en hel del här hemma också MEN vi har istället bestämt oss för att sälja huset. Idag ringde vi mäklaren som var här i fredags. Spännande!

    Hoppas innerligt att vi hittar vårt "hem" snart. Jag tror inte vi hittar drömhuset men man kan ju alltid hoppas...

    Stor kram till dig

    PS: Jag drömmer om en sådan grafitgrå vägg på snudd till svart. Lovely!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails