torsdag 3 mars 2011

Ändrade arbetsrutiner


Dagens nyhet i webbutiken: Vitt bomullsband med svart rand från danska Madam Stoltz.

Här fotas det för fullt. Jag har ändrat lite på mina arbetsrutiner för att hinna lägga in fler nyheter per dag. Fotningen rullar på men däremot blev det nu mindre tid för att sedan lägga in produkterna i webbutiken... alltid är det något. Nåja, det blir nog bra det här också till slut.

Inom en vecka börjar jag lägga ut lite påskartiklar. Är ni redo? Ni som tycker det är för tidigt får blunda några veckor.

Missa inte gårdagens nyheter: Sopset i grått samt rött




6 kommentarer:

  1. Hej Jenny!

    Det är fotona och detaljer runt det hela som tar längst tid tycker jag. När det väl ska stoppas in i butiken och bilden är förminskad mm då går det snabbt...

    Jag kämpar på med diverse detaljer, en dag har inte tilräckligt många timmar..Tur att man tycker det är så roligt dock!

    Här är det bara bra, förutom....*tröött*... Man har ju ett hem och barn också.

    Du får gärna maila om du vill skriva av dig lite. Du vet var jag finns.

    Stor kram Mariette

    SvaraRadera
  2. Vackra band gör det där lilla extra.

    Läcker bild till tisdagstemat också.

    Ha en skön helg. // Lissen

    SvaraRadera
  3. ser fram emot påsknyheterna, tog fram mitt stora vita glasägg och fyllde det med tre buketter tulpaner i går till makens suckande.. *ler* Han borde vara van att jag alltid är ute i god tid ;-P Ha nu en fin helg <3

    SvaraRadera
  4. Nej, nu är det dags för påsksaker! Ska till Ullared i helgen och har sett att dom redan har kommit in med påsksakerna på Gekås. Måste börja planera :)

    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Ja, här väntar vi på påsken. Eller i alla fall påsklovet!;-)

    Fina bilder!

    ha en bra dag!

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  6. Hej Jenny!

    Jag förstår att fotograferandet av alla produkter måste ta sin lilla tid. Men jag är helt övertygad om att det är värt det Jenny, för dina bilder är underbara och själv fr jag lust att köpa ALLT på grund av dina vackra bilder.

    Ha en fin helg!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails