tisdag 8 mars 2011

Arbetsdagarna rullar på...




Klockan börjar närma sig läggdags och ännu en arbetsdag är avklarad. Dagarna betas av en efter en och jag hinner knappt med. Det är inte helt lätt att få ihop livspusslet alla gånger. Vi vill så mycket men hinner så lite...

Dagens arbetsschema förändrades lite då jag fick varor både från Lisbeth Dahl och Madam Stoltz. Men att packa upp nyheter hör till favorit sysselsättningen så jag har inget emot mina ändrade planer. Bland nyheterna fanns det även en del påfyllning, bland annat golvlyktan och glasskrinen från Lisbeth Dahl.

I morgon är en helt annan dag och vi får se vad som händer då. Jag börjar i vanlig ordning med att skriva en prioriteringslista och ge mig ut på en liten morgonpromenad, det är mitt nya sätt att inte stressa och det fungerar ganska bra faktiskt. Har ni något knep för att stressa mindre på jobbet? 


4 kommentarer:

  1. Duktig du är med promenader. Jag är så otroligt rädd att halka i detta väder och det är endast bart på stora bilvägarna här. Får vänta ett tag till ja.

    Så otroligt fin den där golvlyktan var

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Fasligt vad fort en vecka går som egenföretagare!!!;)
    Jasså du sitter i skamvrån och jobbar du i väntan på nya arbetsrummet... tur att du har så mycket fint runt omkring dig, äggen är ju bara sååå fina (och jag tänker på några svartvita ägg jag målade förra påsken... eller var det förförra??!)

    Tänker på dig, massor!!!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Att ta sig ut och få frisk luft är nog det bästa tipset, jag brukar gå i skogen när jag behöver rensa bort stress. Kram <3

    SvaraRadera
  4. Hej du,

    Vad underbart att det händer så mycket i webbshopen. :) De mönstrande äggen är ju helt bedårande.

    Skickar massor av vårkramar till dig. :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails