onsdag 23 mars 2011

Att vara stark...

Gårdagens nyheter i webbutiken: Sminkväska, necessär (sålde slut på en timme men kommer in igen inom kort) samt sovmask från Lisbeth Dahl.

Så har då ytterligare en dag gått. Allt känns fortfarande overkligt men konstigt nog går timme efter timme. Har varit ute en långpromenad på morgonen och försökt att peppa mig själv. Friska luften och vårkänslorna kan göra underverk ibland.
Tvingar mig att vara så stark som jag bara kan. Vet att jag inte behöver vara det, inte nu iallafall. Men om jag ger vika så vet jag inte om jag orkar kämpa mig upp. Så därför biter jag ihop och jobbar för fullt. Lyckligtvis rullar jobbet på som om inget har hänt, är tacksam över att det finns så mycket att göra. 


Med ens blev bloggen väldigt privat. Känns lite jobbigt men samtidigt kan jag inte låtsas som att inget har hänt...

3 kommentarer:

  1. En dag i taget...Många kramar Lina

    SvaraRadera
  2. Fina Jenny - och fina Hemlängtansbloggen, som med ens blir privat och personlig. Det gör ingenting. Hur skulle du kunna skriva i en blogg utan att nämna det otroligt tuffa du går igenom nu? Jag tror att ditt arbete med ditt företag kommer få dig att orka, det kommer få dig på andra tankar när du behöver det och kanske kommer vissa saker du beställer in genomsyras av det du går igenom. Vilket det än blir, så kommer det bli jättebra. Du är så duktig!!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails