torsdag 10 mars 2011

Julkänslor i mars!?



Fortsätter att fota påsk. Tror jag blir färdig med påskartiklarna inom en vecka sedan ska jag inte tjata mer om denna högtid på några veckor.
Apropå högtid fick jag tidigare i veckan en inbjudan till julvisning hos en leverantör om några veckor. Nu är jag fruktansvärt trött på julen men jag vet att jullängtan kommer att infinna sig bara jag är där. De är otroligt duktiga på att få till rätt känsla och inspirerar massor. Och konstigt nog så är dessa julvisningar ett säkert vårtecken för mig

3 kommentarer:

  1. Det känns lite konstigt att börja tänka på julen i mars månad men jag förstår ju att ni måste börja tänka och planera inför det redan nu. :)

    Fina påskägg! Igår när vi var i Danmark var det mycket påskägg i silver och metall i butikerna. Känns som det är en tydlig silvertrend i påsk. :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Oj så märkligt, att tänka jul nu.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  3. Många vackra bilder du tagit och nog hälsar man våren välkommen nu.

    (Julvisning nu, känns fjärran, huvaligen)

    Trevlig helg önskar jag dej.// Lissen

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails