måndag 28 mars 2011

Kruktillverkare


Halv åtta på kvällen och det är fortfarande ljust ute, härligt! Kom ni ihåg att flytta fram klockan en timme igår?

Vårtecken finns det gott om numera och idag hade jag en fluga surrandes vid mig när jag jobbade. Men trots att våren är på frammarsch har jag hoppat av Humlebackens vårteckensutmaning. Orken är inte riktigt på topp nu efter allt som har hänt och jag känner att jag behöver dra ner på några "måsten".

Men Inspirations Fabriken kommer jag att fortsätta med och i morgon är tisdagstemat "blogghörna". Tvekar på om jag ska göra ett kollage över mitt blivande arbetsrum eller om jag ska bjuda på mig själv och visa min nuvarande arbetshörna som är husets skamvrå. Vad säger ni, vad vill ni helst se?

7 kommentarer:

  1. Husets skamvrå, tack!! :-D

    SvaraRadera
  2. ja visst är det loovely nu när det är ljusare ute på kvällarna, man bara njuuter!!:-) ja, att dra ner på tempot är nog vettigt ibland när livet går i 190!! ta hand om dig vännen! stora kramen s

    SvaraRadera
  3. Skamvrån vill jag se, hihi....Ja vännen visst är det härligt att det är ljust när klockan är halv 8. Här är en till som måste dra ner på måsten och kanske uppskatta det jag har omkring mig. Ha det bäst snäckan/ Kramkram

    SvaraRadera
  4. Hej Jenny!

    Inte sitter du väl i skamvrån..det kan jag inte tänka mig.

    Klokt att dra ner på något kanske.

    Jag som gärna har tusen järn i elden kände mig rätt utslagen idag...jobbade som en tok i trädgården hela dagen igår, var ju så lycklig över våren som fanns där ... Och med hela förra veckans lite jobbiga lass så drömde jag inte ens (jo drömde) om att ta mig ut ikväll, som ju annars är mitt livselixir med promenader eller joggingrunder.
    Men idag sade kroppen, orkar inte...

    Orkar du hålla dig uppe.

    Tänker på dig.

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  5. Skamvrån tack!!! ;-) Å din som är ju för härlig, klart att en ny spargris måste köpas om en är full ;-) Kram <3

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails