fredag 11 mars 2011

Namnsdag




Fredag kväll och den obligatoriska tröttheten sköljer över mig som den alltid gör på fredagskvällar. Kanske är det även för att jag inte har känt mig helt hundra idag. Jag har lite värk i kroppen och känner mig frusen...igen. Håller dock tummarna för att det ska bli bättre till i morgon då jag har lite planer.

Barnen är nu nattade. Lillasyster var så nöjd över att hon fått äta mellanmål på storebrors avdelning på dagis. Och storebror är så nöjd över sin namnsdag. Normal sätt firar vi inte namnsdagar men den här dagen var tydligt väldigt speciell, det gjorde han klart för oss redan i morse när han minsann fick påminna oss att det var hans dag idag. Och varför inte egentligen, finns det något att fira så ska man väl passa på att göra det också!

Ha en fin fredagskväll!

5 kommentarer:

  1. Ja men visst ska man passa på att fira när man kan.
    Hoppas du får en skön kväll nu när barnen har lagt sig! Och att du känner dig bra i morgon.

    Agneta

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig haft en namnsdag så min son ska firas de dagarna och varför inte. Det är alltid trevligt att fira något :)

    SvaraRadera
  3. Stort krya på dig vännen!!!

    Namnsdagar verkar vara viktiga, här blir jag påmind om jag glömmer...och det är inte med glada miner då...*ler*..

    Sov så gott!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  4. Hoppas du vaknat pigg och kry i dag å inte är sjuk. Dina tankar om en egodag låter toppen! Lämnar en stor kram <3

    SvaraRadera
  5. Vilka fina ägg. Men de kan man nästan ha framme året om tycker jag. Vill oxå tacka för de superfina askarna.Måste nog lägga in en beställning till... Lillasyster vill oxå ha en. Och då åker nog ett ägg eller två ner oxå! hihi

    Puss!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails