tisdag 15 mars 2011

Tävling!!!


Nu är det tävlingsdags! Vi firar att vi nu gått över 1000 fans på vår Facebook-sida genom att lotta ut ett presentkort värde 1000kr. Allt ni behöver göra är att "Gilla" vår sida på Facebook och skriva i kommentarsfältet vad ni saknar eller vill se mer utav i vårt sortiment. Lätt som en plätt med andra ord! Tävlingen pågår till och med måndagen den 21 mars.

Det hör av sig en del kunder med önskemål om specifika varor. Vissa utav produkterna tar jag in men kan tyvärr inte göra det i alla fall. Men jag uppskattar att få er feedback och höra era önskemål.




7 kommentarer:

  1. Så roligt att det rullar på och går så bra för er webbutik, väl värt att firas!!! OCh ljuvliga ägg som kommit in. Du tar hem så fina saker... Njut av dagen kära du, många kramar!

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny!

    Gratulerar till er framgång! :) Den är ni verkligen värda och den är inte överraskande. Ni har en fantastiskt fin webbutik och service av yttersta toppklass. Njut av framgången och all lycka framöver! :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Nu har jag lagt till mig i tävlingen och jag kan även här skriva vad jag saknar i butiken. Textiler är en passion för mig så jag saknar mer kuddfodral och bäddtextiler till både vuxna och barn.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  4. ´Åh så kul, och vilken fantastisk vinst!! Jag återkommer när jag gillat och klurat ut vad jag saknar (du har ju såååå mycket jag vill ha!)
    Äggen från M.S är så fina!!!

    Läser att du varit trött vännen... hoppas du är piggare och att allt är bra.

    STOR KRAM

    SvaraRadera
  5. Hej jenny!

    Hoppas allt är bra med dig!
    Här är det som vanligt en massa på G... Men kärt besvär.

    Vad kul med så många som gillar på Facebook, jag är inte ens med..men jag antar att jag borde det nu extra mycket...

    Önskar dig en riktigt bra helg med nära och kära!
    Stor kram Mariette

    SvaraRadera
  6. Åh vad kul med tävling, får klura.

    Trä påskäggen, vad fin dom är, gillas.

    Må så gott. //Lissen

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails