tisdag 1 mars 2011

Tisdagstema v.9 KLÄDFÖRVARING

Bild: egen

Drömmen om en walk in closet är stor. En stor och ljus klädkammare med massor av förvaring och organiserat till tusen. Tyvärr har vi inte utrymme för det i vårt lilla hus så jag får nöja mig med vår nuvarande klädförvaring; en klädstång för skjortor och tunikor samt en Hemnes byrå. Roligare än så är det inte.

Barnen har sina kläder i lådor under sängen vilket fungerar riktigt bra. Kanske att vi i framtiden gör om kuddhörnan i deras rum till en liten klädkammare. Vet att lillasyster kommer bli glad över det i allafall och kanske att jag kan stilla mina ha-begär lite grann åtminstone.

Kika in på Inspirations Fabriken för att se andra bidrag till veckans tisdagstema.

3 kommentarer:

  1. Hej Jenny!

    Vilken läcker bild!
    Ja du, walk in closet kan man ju drömma om...

    Vi har visserligen en klädkammare, men då skulle man hinna inreda den lite mer som just en "walk in" också... Det har inte hänt...

    Hoppas allt är bra med dig!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  2. Hej hej!

    Jätte fin bild! :) Vi har det precis som er... Hemnes och en klädstång i några garderober. Man får fortsätta drömma om en snygg walk-in-closet.

    Ha en fin dag!
    Kram L

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    vad många fina inlägg jag missat hos dig nu när jag haft blogglov....

    Jag blev helt "sjuk" när jag såg bilden på köket i tidigare inlägg, såå snyggt!

    Hoppas att din dag blir bra!
    Kraaam Therese

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails